En promenad i Evelinas trakter...
Fick ÄNTLIGEN till ett FaceTime samtal med Lisa!!
Förra helgen hade H ett dans convention samt danstävling en bit härifrån. Eftersom mina värdföräldrar kollat fel och misstagit tiden hade de dubbelbokat, vilket innebar att det blev jag som fick följa med henne. Hon skulle hålla till på evangemanget både lördag och söndag och efter som de tyckte det var för långt att åka (skulle ta typ 35 minuter enkel väg) så bokade föräldrarna in oss på hotell. Jag menar man kan ju ha de sämre? På dagarna fick jag köra henne till och från repen och där emellan fixa mat. När jag inte körde eller behövde fixa något kunde jag kolla på tävlingen som pågick halva lördagen. Vid 1 PM gav vi upp och åkte till hotellet för att få några timmars sömn innan det på söndagen var dags att gå upp för nästa träning. Under tiden som jag väntade på henne då åkte jag till Great Mall som är ett stort outlet. Vid sex-tiden var vi hemma igen och mest av llt ville vi nu bara sova. Men sammanfattat hade vi en bra helg och det var kul att spendera lite tid bara jag och H!
Detta körde jag förbi en utav dagarna...
 
Kram och Amen
 
California girl, Friends, Shopping,

Kommentera

Publiceras ej