Lördagen den 24 Juni
Efter ett natt i en riktigt säng önskade jag att jag kunde säga att jag kände mig utvilad. Snarare tvärtom. Det var för mjukt. Att tillägga är kanske också att jag fick "turen" att sova i sängen med tre. Tre tjejer i en minimal dubbelsäng var inte opptimalt. Men jag ska inte klaga, vi fick ju en betydligt mer varierad frukost när vi vaknade än tidigare i veckan. Sockerflingor, vitt bröd, juice med extra socker, marmelad och muffins. Vilken härlig snart! Kännde hur hålen riktigt kröp sig fram bland tänderna... 
 
Idag gjorde vi allmänt turistande kring ön. Bland annat kollade vi in King Kamehameha´s Statue...
Hikeade ner till havet. Ett riktigt träningspass... (Måste poängtera att jag tog täten. Liksom alla andra vandringar)
 
Observera hur vädert ändrar sig. På morgonen hade vi klarblå himel, mitt på dagen molningt, nästan lite kallt och regnigt och senare frammåt eftermiddagen, strålande sol igen! 
 
Eftermiddagen spenderade vi på ett efterlängtat ställe. Stranden. vattnet var kristallklart, himeln klarblå och strålande sol. vad mer kan man önska? Vilket avslut! Vi solade, bdade, pratade skit och bara njöt. Ett antal gånger hann vi också reflektera över hur fantastiskt lyckligt lottade vi var som faktiskt befann oss på Hawaii, drömmarnas ö.
Frammåt eftermiddagen åkte vi till Costco (mataffären) och köpte med oss pizza och Margarita.Kvällen till ära skulle vi äta på stranden framför solnedgången. ~Drömmigt ~ Det blev då mysigt och det var verkligen som taget ur en dröm. #goals
 
Aloha
 
Aloha, Brazil, England, Explore, Friends, Germany, Hawaii - Big Island, Mat, Sweden, Travel, Travel month,

Kommentera

Publiceras ej