Torsdagkväll för mig, fredagmorgon för er, äntligen har jag kommit ikapp och ni läser nu inlägget i nutid. Bestämde mig i veckan för att kolla om Grey´s Anatomy, och här ligger jag nu, fast, och vill inte stänga av. Varför ska serier vara så beroendeframkallande? Ja det är en tanke som slåt mig ofta. Tänk så mycket tid jag hade sparat, eller jaa i alla fall haft över till annat...
 
Förövrigt så åt jag spagetti och köttbullar till middag. Japp, det blev leftover meatballs från middagen igår då jag fullständigt rockade måltiden till familjen. Ikväll har jag också åkt lite bräda samtidigt som Dozer, flåsandes sprang efter. Ganska härligt känsla ändå. 
 
Annars då? Jo i förra veckan bokade jag lite spontant (läs; jag har funderat på det länge och fick äntligen tummen ur) en flygbiljett till Washington DC. En stad jag gärna vill besöka och varför då inte slå två flugor i en smäll? Nellie, hon som åkte samtidigt som mig och som också bode i San Francisco, men som gick in i Reamatch hamnade i DC. Hur kul ska det inte bli att få träffa henne igen och få se hur hennes liv blivit? Så om tre veckor packar jag min väska för att åka till Nellie och DC!  
 
På återseende, puss
California girl, Friends, Thoughts, Travel,

Kommentera

Publiceras ej