19 Mars 
 
Justin Bieber och Henrik Lundqvis under samma helg. DRÖM!
 
På lördagen bestämde vi oss, (jag, Evelina och Rebecka) för att köpa biljetter till hockeymatchen mellan San Jose Sharks och New York Rangers. Speciellt spännande var det ju att få se Henke spela. Dock blev han utbytt efter ett tag, men ändå! En riktigt kul upplevelse och speciellt kul var det eftersom detta var min andra hockeymatch någonsin... Spelarna, adrenalinet, spänningen och stämningen, ja det ger en sådan härligt känsla! Blev även riktigt förvånad över hur många svenskar det var på matchen. Att det finns så många här gör mig lika förvånad varje gång...
 
Efter matchen gick vi runt i San Jose och bara njöt. Dagen till ära bjöd på solsken och det var en sädan där dag då allt bara var på topp. Inte mycket som behövdes utöver det. Middag käkade vi på en bar tillsammans med drinkar och natchos. Må låta som en dröm, men det var rent ut sagt äckligt. Jag tog till och med mod att klaga så min måltid försvann ifrån notan. Så det kan gå... När vi kom hem lagade vi istället spagetti och skrattade åt vad som tidigare hade hänt. 
 
En riktigt händelsefylld helg som inte hade en lugn stund <3
 
Kram
 
California girl, Explore, Friends, Hockey, Mat, New York Rangers, San Jose Sharks, San José,

Kommentera

Publiceras ej