Hej, hallå, det var ett tag sedan. 
 
Den största förändringen som har hänt sedan sist är att jag numera befinner mig på svensk mark. Och idag är det närmare bestämt två veckor sedan jag landade, ganska exakt faktiskt. 
 
För att svara på den klassiskas frågan "hur känns det?" så skulle jag säga att det är blandade känslor. Blandad förtjusning. Mycket att smälta, mycket att ta in och mycket att bearbeta. 
 
Sedan sist har det hänt mycket i mitt liv och jag har varit med om sådanna fantastiska upplevelser. Jag har rest, besökt nya platser och träffat nya människor. Detta ska jag deffinitivt dela med mig om, så håll ut! Men inte bara för er skull, även för min egen. Det är ju så roligt att kolla tillbaka på. 
 
Men för att meddela att jag är vid liv, jag har haft det bästa året i mitt liv och att flygresan hem har gått bra så får detta vara allt för nu!
 
Puss
 

Kommentera

Publiceras ej