13 - 18 Juni
Veckan som jag aldrig trodde skulle komma kom. Det visade sig att även denna historia började skriva sitt sista kapittel. 
 
Min sista jobbvecka spenderade jag i stort sett bara med familjen. Tog tillvara på den sista tiden. Barnen hade ju sommarlov så det blev mycket häng hemma i huset, men också en del aktiviteter som tog upp tiden. På kvällarna käkade vi middagar, oftast ute och bara pratade om livet i största allmänhet. Vi hade tävlingar om vem som var vigast (vilket H alla gåner tog hem) och vem som kunde stå på händer och ha rakast ben. På något sätt hade de senaste veckorna varit de bästa någonsin. Vi kom alla så bra överrens och bara hade såå kul. Vilket avslut. 
Vi kollade på en sista film tillsammans jag och H, Zootopia. Vilken mysig film!! Jag var med och kollade på P´s baseballträning en sista gång, jag besökte gymmet, som medlem, en sista gång och jag träffade bästa Becka en sista gång. Hur knepigt var det att jag och Rebecka nu inte skulle se varandra mer varje vecka? 
Hela helgen hade H dansuppvisning. Jag erbjöd mig att köra även då jag inte jobbade. Jag ville ju som sagt ta tillvara på varje minut. På fredagen blev det sent och vi var inte hemma förrän vid tolv. Trotts detta åkte vi till Safeway (mataffär) och köpte med oss två Ben & Jerry´s. Dessa avnjöt vi i bilen samtidigt som vi pratade minnen och lite skit. 
 
Kram 
 
Baseball, Friends, Mat,

Kommentera

Publiceras ej