Lördagen den 9 April
Gårdagen var oslagbar och jag levde ännu i Disneybubblan när jag vaknade. Trotts att Musse och hans vänner bara är klädda i kostymer så blir man oavsett lite starstruck när man får se dem "på riktigt". Stämningnen, attraktionerna och avslutningen i from av parad och fyverkirier, ja allt får fem av fem toasters. Hur som helst...
 
Vi vaknade denna morgon upp till ett mulet Anaheim. Vi gjorde oss redo för kommande dag och packade ihop oss. Bilen tog vi och styrde mot Laguna Beach. Första stoppet blev Thrive Juica Lab och där med frukost. Maria Montazami-fan som jag är, eller ja kanske numera hela Montazami familjen, hade jag letat upp detta ställe där de ibland brukar äta frukost. (Om ni söker på "Thrive Juice Lab" på Instagram och platser får ni upp bilder på dem därifrån) De erbjuder Smoothies, Juices, Bowls och mycket mer. Men eftersom det blivit så stort med Acai Bowl var detta något vi var tvungna att testa, och upplevelsen var fantastisk. Allt är organic och känslan efteråt var frisk. Det var alltså inte sista gången vi (i alla fall jag) åt detta. 
Efter frukosten körde vi längst Dana Point, Pelican Hill, Laguna Beach, New Port Beach, Balboa Island, Long Beach, innan vi slutligen nådde Santa Monica... 
 
Puss
 
Acai Bowl, California girl, Friends, Laguna, Maria Montazami, Mat, Orange County,

Kommentera

Publiceras ej