Lördag 2 April
Första natten tillsammans var nu gjord och det var dags att ta oss ann lördagen som vi hade framför oss. Jag jobbade på förmiddagen så då fick Isabella följa med undertiden som jag körde H till dansen och tillbaka. När vi väntade på henne passade vi på att ta en promenad så att hon även fick se vart jag brukar spendera mina kvällar när jag är med H på dans.
 
På eftermiddagen mötte vi upp Evelina, Rebecka och Matilda för att åka till ett shopping outlet. Ja man måste ju visa sina besökare hur man shoppar här i USA! Det blev en hel eftermiddag och kväll på köpcentret innan Isabella fick prova på vårt älskade In-N-Out Burger!! 
 
Kramar
California girl, Friends, In-N-Out Burger, Shopping,

1 kommentarer

josephine Asplund

17 Apr 2016 10:34

Hoppas du får en fin dag & lycka till med bloggen!
Kram<3

Svar: Åhh tack så mycket!! :) kram
Jenny Fridén

Kommentera

Publiceras ej