I måndags när jag fick mejlet om att allt var klart med min värdfamilj kännde jag lycka. I och med detta hade jag nu tillgång till ytterligare sidor i mitt Au Pair Room. Jag kunde läsa mer om hur jag skulle göra för att fixa visum, mer informaton om området jag ska bo i, vem min LCC är, vilka andra Au Pairer som finns i närheten och vad jag behöver fixa innan avresa. Avresan är närmare bestämt den 22 juni, alltså två veckor efter studenten. Och ju närmare vi kommer desto mer exalterad blir jag!!
 
Fick också en bok i veckan av min syster. En bok om topp 10 i San Francisco.

 
 
Kramar, Jenny

1 kommentarer

Ida

19 Mar 2015 20:13

Sv: Vad roligt att du också har matchat! Och kul att vi åker samtidigt! Då kommer vi säkert att ses på Au pair Academy :D Jag kommer dock att åka från Köpenhamn (eftersom jag bor i Malmö). Var åker du ifrån? :)

Svar: Ja verkligen!! Okej, ja då ses vi säkert där. Jag ska åka från Landvetter, Göteborg :)
Jenny Fridén

Kommentera

Publiceras ej