I onsdags var det dags att säga hejdå. Eller "vi ses" som Isabella skulle ha sagt.
 
Jess var en av de första Au Pairerna som jag träffade när jag kom till staterna men är också den första att lämna. Hon tillsammans med Jamia utgör den Australienska delen av vår så kallade grupp och det kommer definitivt bli tomt utan henne. Vi träffades alla (Jamia & Jess- Australien, Helene & Sidsel- Danmark och jag & Josefine- Sverige) i onsdags morse för att äta en sista frukost tillsammans. Vi skrattade och pratade om allt vi gått igenom tillsammans, och jag kan nu, såhär i efterhand konstatera att jag har så fina vänner här! <3
Good bye Jess, see u soon!
 
xoxo
 
California girl, Friends, Good bye,

2 kommentarer

Anonym

29 Feb 2016 09:20

Hej! Jag har matchat med 2 familjer, varav en av dem bor i San Diego californien. Jag är lite av en jeans människa (haha) så jag undrar kan man gå i jeans i californien?

Svar: Åh så himla spännande!! Du kan absolut ha jeans på dig i Kalifornien, dock kommer det bli varmt för dig. San Diego är betydligt varmare än där jag är (San Francisco) men du kan alltid ha jeansshorts eller jeanskjol ;)
Jenny Fridén

Marie Stange

01 Mar 2016 21:23

Hei! Jeg er i gang med å lage en aupaircare-profil og lurer på hvordan bilder man skal laste opp. Er ikke den som har og tar mest bilder av meg selv :/ Lurer også på hvor lang tid ca. det tar fra du oppretter profil til du kan begynne matchingsprosessen?

Svar: Hej! Sa himla kul, du har den basta tiden framfor dig. Jag tycker du ska anvanda dig av bilder dar du ar glad och avslappnad. Be en kompis eller familjemedlem ta nagon bild fran din vardag, men glom heller inte att du maste ha bilder tillsammans med barn!! Det ar det viktigaste. Garna nar du leker och busar med barn, men ocksa nar du sitter ner och laser en bok.
Nar det galler tiden sa tar det ungefar en till tva veckor fran det att du skickar ivag din ansokan tillsa att du kommer kunna starna matchningsprocessen :)

Hoppas det underlattade och lycka till!
Jenny Fridén

Kommentera

Publiceras ej