Hejsan,

 

Som jag skrev för några dagar sedan så är jag äntligen klar med min ansökan (!!!) och jag är så himla glad för det. När detta var gjort och jag fått ett bekräftelsemail från STS att den var skickad till USA kände jag verkligen att det börjar dra igång på riktigt. Det stod också att det tog mellan 5-10 dagar innan att dem i USA har kollat igenom den och godkänt den. Och igår så fick jag ett mail från dem att jag officiellt är antagen till Au Pair programmet!!! Ingen är gladare än jag just nu.

 

Detta hände alltså igår förmiddag. Senare på eftermiddagen (samma dag) får jag ett nytt mail från AuPairCare att det är en familj som är intresserad av mig och vill prata. Hur sjukt är inte detta? Redan första dagen.

Senare på kvällen bestämde jag och familjen en tid då vi kunde Skypa med varandra. Så nu har jag alltså genomgått min första intervju med en värdfamilj och nu återstår det hur jag ska ska gå vidare...

Kramar Jenny

 

Kommentera

Publiceras ej