Hade en helt ledig helg denna helgen som var, vilket var otroligt skönt! Lördagen spenderade jag hemomkring tillsammans med Josefine. Vi gick på pet parade på förmiddagen som är en årlig tradition här i Burlingame. De stänger av en hel gata bara för att folk ska kunna visa upp sina utklädda djur (mest hundar) och så är det massa andra saker som händer runt omkring. Fick verkligen skåda både det ena och det andra, men de flesta hundarna var ju så himla söta! Fick även hålla en papegoja... Så stolt!
Efter detta åkte vi till vårt närmaste shoppingcenter bara för att strosa runt. Kan även meddela att julpyntningen har börjat säljas rejält här borta. Gick in på Macy´s som inför jul har en egen lokal med bara julsaker. Helt sjukt!!! 
På eftermiddagen tog vi en promenad tillsammans innan jag begav mig emot gymmet. När jag senare kom hem till familjen hade vi middag tillsammans då även min värdpappas bror var här på besök ifrån Colorado.
 
Kramar
American Traditions, California girl, Everyday life, Explore, Friends, Shopping,

Kommentera

Publiceras ej