Vaknar upp till ett soligt och något kallt Kalifornien. Hör fotsteg utanför min dörr, planer som smids inför dagens Thanksgiving middag och flygplan som i luften försöker hitta till rätt destination. Djupt. 
 
I söndags eftermiddag släppte jag av Sandra på flygplatsen. Det var dags för ännu ett hejdå. Hon hade nu spenderat de två föregående veckorna här hos mig, och oj vad kul vi har haft. Att spendera så mycket tid med henne var fantastiskt kul och så många nya minnen vi kommer attt bära med oss. Evigt tacksam över att du tog dig tid för att komma hit. Tid för att träffa mig och för att få se hur jag numera lever mitt liv <3
Sandra dansade runt med sin kudde...
Hennes sista kväll här i San Francisco spenderade vi innen i city
Vi utforskade julavdelningen på Macy´s...
Sandra åt sin första måltid på The Cheesecake Factory.... Detta kom även att bli vår sista kväll tillsammans...
Den sista tiden vi hade kvar innan det var dags att köra till flygplatsen spelade vi kort och hon tog avsked av Dozer...
 
Dags för att säga hejdå efter två veckor...
 
Hoppas du haft en bra tid här i San Francisco och att du rockar tiden som du har framför dig!!
 
Kramar
 
 
California girl, Dozer, Everyday life, Explore, Friends, Good bye, Mat, San Francisco, The Cheesecake factory,

Kommentera

Publiceras ej