Klockan är nu morgon hemma i Sverige och jag vill då passa på att önska er alla en riktigt God Jul!
 
Hoppas Du får en underbar dag med nära och kära. Gör mig gärna en tjänst - ät extra mycket julmat, drick extra mycket julmust, smaska på extra mycket godis, mumsa i dig extra mycket gröt/ Ris á la Malta, krama familj och vänner extra mycket och njut extra mycket. Dra även tomten i skägget en extra gång. Försök verkligen att ta vara på tiden som du ha tillsammans med dem du älskar allra mest. 
 
Min jul kommer bli helt annorlunda och inte vara sig lik. I år befinner jag mig på andra sidan jorden och vi kommer dessutom att fira julafton på en helt annan dag, nämligen den 25. Därför går mina tankar extra mycket till min familj. Mormor, morfar, mamma, pappa, Emil, syter, svåger, kusin med fru och barn, en extra God Jul till er. Jag älskar er och saknar er mer än någonsin <3
 
Massa julkramar till er ifrån San Francisco, Kalifornien, USA <3

1 kommentarer

Lise

25 Dec 2015 14:38

Hej Jenny!

Jag ska åka iväg som Au Pair nu i sommar och är just nu i matchningsprocess och väntar på att höra från den första familjen. Nu har nerverna för första gången börjat smyga sig på och jag känner mig nervös inför att hitta rätt familj. Har du några tips inför intervjuerna med värd-familjer? Vad ska man tänka lite extra på? Några frågor du tyckte var bra att ställa? Hur vet man att man hittat rätt familj? Hoppas att du har tid att svara på mina frågor.

God jul! Hoppas att du får ett fortsatt fantastiskt au pair år!

Svar: Hej! Så himla kul att du också ska åka! Skickar ett mail till dig, och hoppas att det ska ge dig lite mer svar! Kram
Jenny Fridén

Kommentera

Publiceras ej